فورتی گیت چیست

فایروال های فورتی گیت از پردازنده های امنیتی ساخته شده اند تا بتوانید بالاترین سطح محافظت را در مقابل تهدیدات و ترافیک رمزگذاری شده داشته باشند. فورتی گیت محصول کمپانی فورتینت است.

شما می توانید با استفاده از فورتیگیت برنامه ها ، کاربران و دستگاه IOT را به صورت دقیق مشاوهده نمایید .

همانطور که می دانید امنیت شبکه از اهمیت بالایی برخوردار شده است.جوین تک ارائه دهنده انواع خدمات شبکه به شرکت ها و سازمان های مختلف می باشد. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان ما در تماس 02166121471  باشید.

مزایای خرید فورتی گیت برای شرکت و سازمان ها چیست

خرید فورتی گیت دارای مزیت هایی از جمله :

  • محافظت در برابر سواستفاده و بدافزارهای رمز گذاری شده در سطح شبکه
  • مقابله با وب سایت و بانت مخرب
  • محافظت در مقابل حملات ناشناخه و باج افزار

خرید فورتی گیت چه اهمیتی برای سازمان ها دارد

این محصول به عنوان یک اصل امنیتی در کسب و کار شما و به عنوان محافظ در مقابل ترافیک مضر دربرابر داده های شما را دارد .

این فایروال از دسترسی دادن به داده ها جلوگیری می کند. به طور کلی یک فایروال FortiGate وظیفه دارد بررسی کند تا چه ترافیکی را به شبکه خود وارد می کنید.

و کدام را از بین می برید. به طور کلی شما با خرید FortiGate می توانید از داده ها و اطلاعات خود در سرتاسر شبکه محافظت نمایید.

فایروال  FortiGate

یکی از سری محصولات فورتینت است . که وظیفه ی محافظت از داده ها و اطلاعات شما در برابر تهدیدات را داشته و با استفاده از سیستم پیشرفته از تمام اطلاعات در سازمانها محافظت می کند.

این محصول با استفاده از پردازنده های امنیتی که دارد می تواند تمامی تهدیدات را در سطح شبکه شناسایی کند همچنین می تواند شبکه را ساده سازی کند و عملکرد بی نظیری را ارائه دهد.

 

ویژگی های فایروال FortiGate

شما می توانید با استفاده از فورتی گیت از داده های خود به صورت دقیق تری محافظت نمایید.

شاید بپرسید چگونه فورتی گیت از داده های شما محافظت می کند؟

  • با استفاده از  VPN
  • آنتی ویروس
  • امنیت VOIP
  • بهینه سازی  VAN
  • فیلتر کردن وب و ضد هرزنامه
  • پیشگیری از نفوذ

فایروال فورتی گیت FortiGate چگونه کار میکند

FortiGate  با استفاده از داده هایی که به شبکه سراریز می شوند می تواند بررسی کند که آیا انتقال این داده ها از طریق کسب و کار شما ایمن هست یا خیر.

فورتی گیت می تواند داده های شما را درمقابل موارد زیر محافظت نماید:

      • بد افزار
      • نرم افزارهای جاسوسی
      • طرح های فیشینگ
      • شبکه های نظیر به نظیر
      • نفوذ
      • پست الکترونیک
      • ویروس های پیام فوری

     

مدل های پرطرفدار  فورتی گیت

فایروال فورتی گیت دارای بیش از 40 مدل می باشد که توسط شرکت فورتینت طراحی شده اند. به طورکلی  فورتی گیت ها به سه دسته تقسیم می شوند:

  • سطح مقدماتی
  • سطح متوسط
  • سطح پیشرفته

مدیران می توانند با استفاده از مواردی همچون : سطح گستردگی شبکه ، تعداد دستگاه ها ، تجهیزات ، گستردپگی جغرافیایی ، حجم ترافیک فورتی گیت مناسب را خریداری نمایند.

فورتی گیت ارزان را چطور تهیه کنیم

قیمت فورتی گیت فورتی گیت دارای مدل ها و ابعاد مختلفی است که هر یک دارای قیمت های متفاوتی می باشند فورتی گیت ها با توجه به سطح حفاظتی بالایی که دارند و به نسبت ایمنی از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردارند. برای خرید فورتی گیت ارزان می توانید از سطح مقدماتی این محصول استفاده کنید که مناسب برای محیط های کوچک تا متوسط طراحی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید فورتی گیت ارزان می توانید با کارشناسان جوین تک در تماس باشید.

فورتی گیت مدل مقدماتی مناسب چه نوع محیطی است

این مدل برای استفاده در محیط های اداری کوچک و یا شعب راه دور طراحی شده اند. شامل سری 30_ 60 تا 90 و سری 100 می باشد.

فورتی

گیت متوسط : مناسب برای اداراتی که دارای چند شعبه می باشند طراحی شده و شامل سری 200 مناسب ادارات و سری 300 تا 500 برای سازمان های تجاری طراحی شده است.

سطح پیشرفته: مناسب برای به کار بردن در دیتا سنتر ها و محیط های ابری می باشد و شامل سری 1000 و 3000  و 5000 می باشد.

فورتی گیت چیست

Fortinet یک کمپانی بزرگ چند ملیتی می باشد که در سال 2000 میلادي توسط دو برادر به نام هاي  Ken و Xie Michae تاسیس شد.آقای  Xie Ken بنیانگذار ومدیرعامل سابق  نت اسکرین  می باشد.

پردازنده های امنیتی ، یک سیستم عامل همانند هوش مصنوعی که همراه با امکان مدیریت آسان ، امنیت بالا ، عملکرد استثنایی ، دید بهتر و کنترل مناسب تری را فراهم می کند.

خرید فورتی گیت و امنیت شبکه

گیت از سری محصولات نسل بعدی فایروال هستند که رهبران امنیت سایبری آنها را طراحی کرده اند . همین موضوع سبب شد راه اندازی دستگاه های فورتی گیت به عنوان راهکار موثر در برابر تهدیدات شناخته شود.

<p>یکی دیگر از عواملی که امنیت فورتی گیت ها را تضمین می کند،  استفاده از پردازنده های قدرتمند ی است که در فورتی گیت ها به کار رفته است.

فایروال های فورتی گیت برای سازمان ها و کسب و کار های مختلفی تولید شده اند، سری پایه ی این محصول برای دفاتر کوچک و سری 1500 برای سازمان های بزرگ طراحی شده است.

فورتینت  و فورتی گیت

فورتی نت در زمینه UTM و امنیت شبکه های کامپیوتری رقابت نزدیکی با محصولات دیگر شرکت ها از جمله CISCO،Check Point ، Wall Sonic  دارد.

 

امکانات فورتی گیت

امکاناتی از قبیل: امنیت شبکه خصوصی مجازی ، کنترل برنامه ، ضد بدافزار ، جلوگیری از نفوذ ، فیلتر وب ، مدیریت آسیب پذیری ، ضد هرزنامه ، کنترل کننده بی سیم ، شتاب شبکه گسترده ار دارد.

 

مهمترین ویژگی های فورتی گیت چیست

محافظت از حملات سایبری با عملکرد عالی :این عملیات از طریق فیلتر کردن وب،آنتی ویروس وکنترل برنامه ها که باعث امنیت تجارت شما از تهدیدات امنیتی مانند بدافزارها ایمن سازی می کند.

ارزیابی ریسک بصورت خودکار: محافظت از برنامه های حیاتی تقسیم بندی بسیار مقیاس پذیر و سریع برای محافظت از بخش های شبکه عملکرد هوشمند به صورت خودکار و مداوم که به شما

این امکان را می دهد تا بدون در نظرگرفتن موقعیت جغرافیایی اطلاعات خود را مدیریت کنید.

 

 فورتی گیت و تهدیدات امنیتی

همانطور که می دانید تهدیدات امنیتی به طورمدام در حال تغییر هستند. بنابراین کسب و کار شما هم باید به صورت مداوم با آن تکامل پیداکند تا بتوان در مقابل تهدیدات امنیتی مقابله کرد.

از اتجایی که محیط کسب و کارهای امروزی بیش از هر زمان دیگری آنلاین هستند. وجود کوچکترین نقص امنیتی می تواند باعث ایجاد عواقب جدی برای سازمانها باشد.

فایروال میتواند به کسب و کار شما امنیت و آرامش خاطر بدهد ودر مقابل تهدیدات امنیتی از کسب و کار شما محافظت کند.

 

مزایای خرید فورتی گیت چیست

در دنیای امروز هر کسب و کاری که به اینترنت وصل میشود ، نه تنها برای محافظت از شبکه در برابر حملات ، بلکه برای فعالیت و بهره وری بهتر کسب و کار خود باید  اتصالات شبکه را ایمن نگه  دارد.

 

فایروال ها معمولا سه شکل متفاوت دارند

1-فایروال نرم افزاری : در نوع نرم افزاری معمولا در رایانه های فردی یا شرکتی استفاده می شوند که فقط نیازمند امنیت شبکه می باشند.

2-فایروال های سخت افزاری : این نوع معمولا در لبه های شبکه قرار می گیرند، تابتوانند به راحتی اطلاعاتی که ورودی و خروجی شبکه را ارزیابی می کنند . به صورت فیزیکی یا مجازی.

3-فایروال به عنوان سرویس : این نوع فایروال انعطاف پذیر بوده و برای  کسب و کارهایی که مکان های دور دست دارند مناسب هست.

عملکرد فایروال فورتی گیت چگونه است

  • با استفاده از فناوری SPU بهترین محافظت را ارائه می دهد و تاخیر کمی دارد.
  • بر ترافیک رمز گذاری شده با SSL محافظت می کند.
  • گواهی نامه های فایروال فورتی گیت
  • دارای گواهینامه اثر بخشی امنیتی و عملکرد
  • دارای گواهینامه شخص ثالث غیرموازی از آزمایشگاه های NSS

مدیریت فایروال فورتی گیت

  • فورتیگیت دارای کنسول مدیریت که استفاده اسان را فراهم نموده است. و قابلیت دید جامعی را در شبکه در اختیار شما قرار می دهد.
  • قابلیت یکپارچه سازی
  • تجزیه و تحلیل به بهترین روش برای بهبود وضعیت امنیتی

فایروال چیست

سیستمی است که امنیت را در شبکه تضمین می کند . و  وظیفه ی  بررسی ترافیک ورودی و خروجی را بر عهده می کند. و یا آنها را مسدود کند.

فایروال ها به صورت سخت افزاری و نرم افزاری هستند. فایروال با قرار گیری در هسته ی شبکه تعیین می کند کدام ترافیک باید وارد شبکه شود و کدام یک از شبکه خارج شود. و از این طریق از ارسال اطلاعات ناخواسته و دریافت آنها جلوگیری می کند. برای

دریافت مشاوره و خرید دستگاه فورتی گیت و سایر تجهیزات امنیتی با کارشناسان ما در تماس 02166121471  باشید.