استوریج HP چیست

استوریج HP یک دستگاهی است که اطلاعات را در سطح شبکه ذخیره می کند. استوریج اطلاعات را بین سرویس دهنده و سرویس گیرنده ،  با امنیت و سرعت بالایی منتقل می کند.

امروزه با تولید استوریج ها مشکل کمبود فضای ذخیره سازی اطلاعات حل شده است. کاربران می توانند با استفاده از استوریج اچ پی اطلاعات خود را در بستر شبکه ذخیره کنند و در هر زمان و مکانی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند.

دستگاه های ذخیره سازی یا استوریج ها در برند های مختلفی تولید شده اند. برند اچ پی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین برندهای موجود می باشد.

ذخیره سازهای اچ پی  به دلیل تنوع بالا ، سرعت و امنیت بالایی که دارند و همچنین با توجه به مجهز بودن به تکنولوژی در زمینه ذخیره و مدیریت اطلاعات ، اولین انتخاب برای کاربران می باشد

 

خرید استوریج اچ پی با بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش

خرید استوریج اچ پی می تواند نیازهای حال و آینده را برطرف کند. ذخیره ساز اچ پی دارای ویژگی های خاصی است که کاربران می توانند ضمن خرید این محصول با قیمت مناسب از شرکت جوین تک از خدمات پس از فروش  و مشاوره تخصصی به صورت رایگان بهره مند شوند. جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان می توانید با  02166121471 تماس بگیرید و یا برای دیدن مدل های مختلف استوریج اچ پی از صفحه فروشگاه جوین تک دیدن فرمایید.

 

قطعات استوریج اچ پی و پیکربندی ذخیره ساز اچ پی

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید هر محصولی باید به آن توجه کنیم گارانتی محصول می باشد.گارانتی محصول یکی از عواملی است که کاربران مجاب به خرید محصولات می شوند. با خرید سرور اچ پی از شرکت برنا ارتباط آرمان از گارانتی بهره مند شوید.

شما برای خرید استوریج و راه اندازی ان به یکسری قطعات نیاز دارید. یکی از مهمترین این تجهیزات ماژول های فیبر نوری است. که با پارت نامبرهای مختلف موجود می باشد. که روی رید کنترلر قرار می گیرند. کابل فیبرنوری یکی از تجهیزاتی است که برای اتصال استوریج از ان استفاده می شود. دارای دو مدل OM4, OM3 تولید شده است.

کنترلر استوریج دستگاهی است که آرایه هایی که ذخیره می کند را کنترل می نماید.  و شامل سه مولفه است CPU، حافظه کش ، و واسط اتصال شبکه و دستگاه های حافظه می باشد.

هارد استوریج یکی دیگر از قطعات ذخیره ساز اچ پی می باشد. هارد استوریج اچ پی یک دستگاه به منظور ذخیره سازی داده ها است که از این دستگاه برای ذخیره سازی اطلاعات در دستگاه های مختلف استفاده می شود.این دستگاه درارای بدنه مقاوم و سرعت عمل بالایی است.کاربران می توانند به راحتی دسترسی پیدا کنند.

کارت HBA HP این کارت توسط کمپانی اچ پی تولید شده است تا از این طریق اتصال سرور به شبکه ذخیره سازی را فراهم نماید. شما می توانید این کارت ها را با پورت های مختلف و سرعت متفاوت خریداری نمایید.

کابل سریال اچ پی یک نوع کابل شبکه است که شرکت اچ پی به منظور انتقال داده ها از یک دستگاه به دستگاه دیگر به صورت سریال استفاده می شود. این نوع کابل دارای انواع مختلفی است.

انکلوژر استوریج اچ پی : امکان ایجاد یک فضای ذخیره سازی انعطاف پذیر را برای کسب و کارها فراهم میکند.و گزینه ی مناسبی برای افزایش ذخیره سازی است.

شما می توانید برای مشاوره تخصصی رایگان و خرید استوریج اچ پی با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 قیمت استوریج

استوریج های اچ پی با توجه به اینکه در مدل های مختلفی تولید شده اند از قیمت های متفاوتی برخوردارند.  برای بدست آوردن قیمت می توانید با کارشناسان ما در تماس 02166121471 باشید.

 

 

ویژگی ذخیره ساز HP

پایداری اعتماد پذیری: استوریج های اچ پی از قطعات با کیفیت و پیشرفته استفاده می کنند. و تضمین کننده دسترسی بالا برای داده ها می باشد.

نصب و راه اندازی آسان: نصب و راه اندازی به سادگی امکان پذیر است و بدون نیاز به تخصص و پیچیدگی می توانید استوریج را راه اندازی کنید.

مقیاس پذیری بالا: به راحتی می توانید با توجه به افزایش نیازها و حجم داده ها مقیاس پذیر شوند.این  باعث می شود تا سازمان ها بدون نیاز به هزینه های تغویض سیستم از آن استفاده نمایند.

عملکرد مناسب : یک تکنولوژی پیشرفته  که عملکرد مطلوبی را در مقایسه با سایر ذخیره سازها ارائه می دهد.

مدیریت ساده و پشتیبانی از تکنولوژی SSD : استوریج اچ پی دارای مدیریت ساده است و بسیار کاربر پسند می باشد. و همچنین با قابلیت پشتیبانی از SSD امکان دسترسی بالایی را به داده ها فراهم می کند..

خرید انواع ذخیره ساز

  • Direct Attached Storage (DAS) ذخیره سازی پیوست مستقیم
  • Network Attached Storage (NAS)  ذخیره سازی متصل به شبکه
  • Storage Area Network (SAN)  شبکه ذخیره سازی منطقه‌ای

 

 

نس استوریج چیست

برای دسترسی کاربران به داده ها ابتدا IP را گرفته و بعد دسترسی به اطلاعات داشته باشند. و داده ها فقط برای کاربران عضو شبکه قابلیت دسترسی دارد. در این حالت نس استوریج از امنیت دسترسی بالایی برخوردار است. و ویژگی RAID که احتمال ازبین رفتن و نقص در اطلاعات را بسیار کاهش می دهد. استفاده از نس ایتوریج بسیار وسعت پذیر و حجم بالایی به لحاظ ذخیره سازی فراهم کرده است.

 

کاربرد نس استوریج

استفاده از نس استوریج در کسب و کارهای مختلف صورت می گیرد که در متن زیر کاربرد نس استوریج را بیان می کنیم:

دفاتر کوچک خانگی : برای ذخیره و اشتراک گذاری بین چند رایانه برای رایانه های خانگی و کارمندان مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت های تبلیغاتی و رسانه ای : شرکت های رسانه ای برای ذخیره و اشتراک گذاری داده ها ی خود مانند فایل های ویدئویی ، فایل های صوتی و تصویری از این دستگاه استفاده می کنند.

سازمان های مراقبت بهداشتی : به منظور اشتراک گذاری سوابق بیماران ، تصاویر پزشکی  و داده های حساس استفاده می کنند.

فروشگاه های کوچک : فروشگاه های خرده فروشی برای ذخیره سازی و اشتراک گذاری داده ها و اطلاعات مشتریان از این دستگاه استفاده می کنند.

شرکت های تولیدی : شرکت های تولیدی به منظور ذخیره و اشتراک گذاری نقشه های مهندسی ، مشخصات محصول ، داده های تولیدی از آن استفاده می کنند. همچنین به منظور ردیابی موجودی انبارها و… کاربرد دارد.

 

مزایای خرید نس استوریج

  • مدیریت متمرکز ساده
  • در دسترس بودن برنامه ها.
  • امکان انتقال ذخیره سازی روی شبکه جداگانه
  • مدیریت ساده ‌تر، مقیاس پذیری ، انعطاف پذیری و در دسترس بودن بالا
  • سن استوریج اچ پی از طریق بکاپ راه دور از داده‌ها  در برابر فاجعه  و حملات  مخرب محافظت می ‌کند.
  • سهولت انتقال اطلاعات
  • سرعت بالای ذخیره سازی اطلاعات

 

 

نس استوریج چیست

نس استوریج به معنی ذخیره ساز متصل به شبکه است و با پروتکل CIFS , NFS کار می کند. همچنین نس استوریج آرایه ها از هارددیسک کنار هم قرار می دهد.تا از این طریق فرآیند ذخیره سازی را انجام دهد. نس استوریج صفحه کلید یا نمایشگر ندارد.و با ادرس IP منحصر به فرد خود تعریف می شود.

 

 مزایای خرید نس استوریج چیست

  • مقرون به صرفه بودن
  • عملکرد متمرکز در ذخیره سازی داده ها
  • امکان دسترسی به داده ها در سراسر شبکه
  • مقیاس پذیری بالا و امکان گسترش فضای ذخیره سازی
  • ذخیره اطلاعات تحت شبکه

استوریج DAS چیست

یک نوع سیستم ذخیره سازی دیجیتال است که می تواند به صورت مستقیم به رایانه شخصی متصل شود.DAS فقط به یک رایانه و سرور متصل است. یک سیستم DAS معمولی از یک دستگاه ذخیره سازی داده و تعدادی زیادی هارد ساخته شده است.

 

کاربرد دس استوریج چیست

می توان به عنوان فایل سرور در مشاغل و کسب و کارهای کوچک تا متوسط و یا به عنوان ذخیره سازی خصوصی متصل به سرور های اختصاصی در دیتاسنتر استفاده کرد. زمانی که حجم بالا برای ذخیره سازی داده ها مد نظر است خرید دس استوریج می تواند انتخاب بسیار ایده آلی باشد.

 

مزایای خرید نس استوریج چیست

  • امنیت بالای داده ها و خطای کم
  • امکان افزایش ظرفیت ذخیره سازی
  • راه اندازی ساده
  • سرعت خواندن و نوشتن بالا
  • بسیار مقرون به صرفه است
  • هزینه پایین نسبت به سایر راهکارهای ذخیره سازی مانند نس و سن

 

 

 

خرید استوریج اچ پی

استوریج یا ذخیره سازهای اچ پی به عنوان یکی از اجزای مهم در حوزه ی مختلف فناوری هستند. و به منظور حفط و نگهداری اطلاعات و داده ها ، فایل ها ، برنامه ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

 

استوریج امروزه یکی از حیاتی ترین ابزار ذخیره سازی در دنیای دیجیتال است. انتخاب مناسب ترین نوع استوریج با توجه به نوع کسب و کار و فضای ذخیره سازی مورد نیاز توسط افراد صورت می گیرد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان در زمینه خرید استوریج اچ پی با کارشناسان جوین تک با شماره  در تماس 02166121471 باشید.

 

قیمت استوریج اچ پی

استوریج ها با توجه به مدل و عملکرد متفاوتی که دارند از قیمت های متغیری برخردارند. ابتدا برای مشاوره  در زمینه انتخاب نوع استوریج با توجه به کسب و کار خود می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. و به صورت رایگان و شبانه روزی از تیم پشتیبانی برنا ارتباط آرمان در زمینه خرید ذخیره ساز اچ پی کمک بگیرید.

 

استوریج های پرطرفدار برند  اچ پی

  • MSA Series
  • 3PAR Series
  • Drive Enclosure SerieS