تفاوت فایروال های سری E و D

با روی کار آمدن محصولات فایروال به عنوان محصول امنیت شبکه در سازمان ها و با قابلیت های پیشرفته ای از جمله فیلترینگ ترافیک مخرب ، ایجاد بستر ایمن برای ورود و خروج داده ها را ارائه می کند. فایروال به عنوان سیستم امنیتی در سطح شبکه هستند که می توانند ورود و خروج داده ها را کنترل کنند. شرکت های زیادی فایروال ررا طراحی و تولید کرده اند  که شرکت سازنده ی فورتی نت به عنوان بهترین سازنده در بالاترین سطح ایمنی فایروال های خود را طراحی و تولید کرده است. محصول اصلی شرکت فورتی نت فورتی گیت می باشد.

 

تفاوت فایروال فورتی گیت سری E و D

فایروال سری E جدیدتر از سری D می باشد و قدرت پردازشی بالاتری هم دارد. پردازنده در فورتی گیت سری E به روز شده است و توانایی اسکن AV و قابلیت رمزگذاری را فراهم نموده است. فورتی گیت سری E علاوه بر قابلیت رمز نگاری سرعت بالاتری نسبت به نسل D ارائه می دهد. فایروال فورتی نت فورتی گیت دارای دو ASIC می باشد و NP , CP دارد. در فورتی گیت سری جدیدی یا همان E قابلیت CP  از 8 به 9 ارتقا داده شده است و سری 9 دارای 10 میلیون ترازیستور است که فناوری NM40 می باشد.

قابلیت CP که بررسی   آنتی ویروس ها و VPN و SSL را دارد این قابلیت موجب بالاتر رفتن توان پردازشی در فایروال سری E شده است. فایروال سری E دارای دو پردازنده ی NP6 , CP9 است اما در فایروال سری D این گونه نیست و دارای دو پردازنده ی NP6 , CP8 می باشد.   در زیر به تفاوت نمای پنل فورتی گیت سری 300E و فورتی گیت 300D پرداخته ایم.

خرید فورتی گیت

تفاوت فورتی گیت سری E و D

 

بررسی فایروال فورتی گیت 1100E

فورتی گیت 1100E با استفاده از فابلیت های پیشرفته از شبکه در برابر تهدیدات مختلف به صورت حرفه ای محافظت می کند. فورتی گیت 1100 با استفاده از قابلیت بازبینی SSL می تواند تمامی خدمات امنیتی را در بالاترین سطح ممکن ارائه دهد.

 

فورتی گیت 1100E چگونه به امنیت داده ها کمک می کند؟

با استفاده از قابلیت بررسی اپلیکیشن ها درون ترافیک و کنترل آن ها

قابلیت بالا در زمینه محافظت از شبکه در مقابل بدافزارها ، سایت های مخرب ، و حملات شناسایی شده و نشده

استفاده از هوش مصنوعی در برابر شناسایی حملات  و جلوگیری از آنها از طریق مسدود کردن حملات

 

نحوه ی عملکرد فورتی گیت 1100E

ارائه بالاترین سطح عملکرد و کمترین تاخیر در برابر تهدیدات پیشرفته

دارای تکنولوژی SPU

بهترین عملکرد در برابر ترافیک رمز نگاری شده

مشخصات فنی فورتی گیت 1100E

دارای پیشرفته ترین امکانات  و عملکرد یکپارچه است که امنیت را در لایه 7 ارائه می دهد و دامنه های VDOM را به منظور بالا بردن انعطاف پذیری در پیاده سازی و استفاده بهینه از منابع را دارد.  دارای اینترفیس پرسرعت و انعطاف پذیری بالا به همراه ظرفیت بالا و کم هزینه برای دیتاسنتر ها و تجهیزات WAN

 

مدریریت فورتی گیت 1100E

دارای کنسول مدیریتی کارآمد

کاربری آسانی دارد و براحتی تجهیزات را آنالیز می کند

ارائه راهکار مناسب به منظور مقابله با تهدیدات پیشرفته

امکان پشتیبانی از ااتوماسیون شبکه را دارد

دید جامعی را ایجاد می کند

انواع سری فایروال فورتی گیت

فایروال های فورتی گیت در سری های مختلفی از جمله :C , G , E, F, D  می باشند. ابتدایی ترین مدل C می باشد که جزو قدیمی ترین های فورتی گیت می باشد.

مدل D بسیار قدیمی  است که در بازار خیی محدود ممی توان پیدا کرد.

مدل های E حدودا سه سال قبل وارد بازار شده و هنوز هم در سازمان ها مستقر هستند.

مدل های F جدیدترین مدل فورتی گیت هستندکه حدودا 2 سال قبل به بازار عرضه شدند.

مدل های G سری پیشرفته تر و جدید تر از سری F می باشند که به تازگی روانه بازار ده اند.

 

چه موقع آپدیت سری جدیدی فورتی گیت ارائه می شود؟

به عقیده متخصصان حوزه امنیت شبکه ، سری های مختلفی تفاوت خاصی با یگیدیگر ندارند و همچنان مدل های سری ابتدایی یا مدل D در سازمان ها و شرکت ها مستقر هستند و به بهترین نحو ممکن از داده ها در برابر حملات محافظت می کنند.

 

خرید بهترین مدل فورتی گیت

جوین تک با سابقه ی بیش از دو دهه در زمینه فروش تجهیزات امنیت شبکه فورتی گیت است. شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان در زمینه انتخاب بهترین فورتی گیت  با کارشناسان جوین تک در تماس 02166121471باشید. کارشناسان جوین تک می توانندشما را در زمینه خرید فورتی گیت راهنمایی کنند.