فورتینت چیست؟

فورتینت چیست ؟ فورتینت یک شرکت تکنولوژی اطلاعات و ارائه دهنده راهکارهای امنیتی است.شرکت فورتینت در سال 2000 تاسیس شده است، و محصولات و خدمات خود را در زمینه های مختلف امنیت شبکه ارائه می دهد، محصولات اصلی  دستگاه های سکوریتی همچون فایروال فورتی گیت، فورتی وب و… است. این دستگاه ها و راهکارها امکانات مختلفی در زمینه امنیتی و مدیریت شبکه ، فراهم می کنند.

فورتینت  از سیستم عامل فورتی اوس استفاده می کند، که سیستم عامل مبتنی بر لبنوکس برای دستگاههای سکوریتی است. این سیستم عامل ویژگی های امنیتی و مدیریتی قدرتمندی را ارائه می دهد،  و مطابق با نیازها و توانمندی های دستگاه های فورتینت ساخته شده است.

از تکنولوژی های مختلفی مانند: دیواره آتش یا فایروال ، VPN( شبکه خصوصی مجازی) ،  IPS (سیستم جلوگیری از نفوذ) ، IDS( سیستم تشخیص نفوذ) ،  تشخیص تهدیدات پیشرفته و سیستم های مدیریت ترافیک و باندویث بهره می برد. محصولی که با ارائه راهکارهای قابل اعتماد و قدرتمند در زمینه امنیت شبکه ، به مشتریان خود در حفاظت از شبکه ها و اطلاعات حساس کمک می کند. باتجربه بیش از 20 سال در صنعت امنیتی ،که به عنوان یکی از رهبران بازار در این زمینه شناخته شده است.

 

 

 

 

کاربرد های اصلی فورتینت فورتی گیت  Fortinet FortiGate

فایروال فورتینت امکان تنظیم و مدیریت قوانین حفاظت از شبکه را فراهم می کند.با استفاده از این محصول می توانید ترافیک شبکه را کنترل کنید ، و مهاجمان را از دسترسی به سیستم ها و شبکه ها بلاک کنید.

ضدویروس: این پلتفرم دارای ماژول ضد ویروس قدرتمند است ، که قادر به تشخیص و حذف برنامه ها و فایل های مخرب می باشد. این ضد ویروس قادر است تهدیدات سایبری را به طور فعال مانند:ویروس ها ، برنامه های جاسوسی و …شناسایی  کند ،  و از سیستم شما حفاظت می کند.

شبکه بی سیم: با استفاده از این پلتفرم می توان شبکه های بی سیم را مدیریت و امن کنید. همچنین امکانات مختلفی مانند :احراز هویت ،مدیریت پهنای باند و رمز نگاری را برای شبکه های بی سیم فراهم می کند.

VPN: با استفاده از این محصول  می توانید شبکه های مجازی را برقرار کرده و ارتباطات امنی را برای شعب و دفاتر متفاوت برقرار کنید. این قابلیت به شما امکان می دهد ،  تا از راه دور از شبکه بازیابی داده ها دسترسی به سرویس های شبکه و به اشتراک گذاشتن اطلاعات محرمانه را بدون نگرانی از خطرات امنیتی بهره برداری کنید.

مدیریت تهاجمات:  قابلیت آنالیز تهاجمات سایبری و رصد فعالیت های مشکوک را فراهم می کند.با استفاده از این قابلیت ، شما می توانید تهاجمات و حملات مبتنی بر نرم افزار ،اسکن ، پورت ها و فعالیت های ناشناس را مشاهده  کنید.

 هویت و دسترسی: قابلیت مدیریت هویت و دسترسی را فراهم می کند ،  با استفاده از این قابلیت شما می توانید سطوح دسترسی کاربر را مدیریت کنید،   و به صورت دقیق کنترل کنید که هر فرد چه دسترسی هایی به شبکه و سیستم های شما داشته باشد.

 رمز نگاری در فایروال فورتینت : امکانات رمز گذاری قدرتمندی را برای حفاظت از داده ها و ارتباطات ارائه می دهد. این امکان شما را قادر می سازد،  تا ارتباطات خود را درون و بین مراکز داده رمز گذاری کنید،  و از دسترسی غیر مجاز جلوگیری کنید.

 

 

نحوه عملکرد فایروال های فورتینت 

جمع آوری اطلاعات:مهمترین قدم در کارکرد این محصول : جمع آوری اطلاعات از شبکه و دستگاه های متصل به آن است. که از طریق دوربین های امنیتی ، زیرساخت شبکه و دستگاه های مختلف اطلاعات را جمع آوری می کند.

تحلیل ترافیک:  ترافیک شبکه را تحلیل کند و تهدیدات سایبری را شناسایی کند. بابررسی نوع ترافیک ، همچنین این محصول  قادر است تهدیدات مشخصی را شناسایی کند و برای آنها بستری برای مقابله فراهم کند.

اعمال قوانین حفاظت: این محصول  قابلیت تنظیم  و مدیریت قوانین حفاظت از شبکه را داردبا استفاده از این محصول می توانید قوانین مرتبط با دسترسی شبکه ، فیلترینگ ترافیک، محدودیت پهنای باند و… را تعریف کرده و اعمال کنید.

مزایای فایروال های  فورتینت Fortinet

سیستم های مدیریت تهاجمات و تهدیدات ، ضدویروس ، مدیریت هویت، دستگاه های فایروال ، دستگاه های بی سیم

علاوه براین محصولات و ابزارهای دیگری مانند VPN، سرویس های امنیتی ،مدیریت رمز نگاری ،تجهیزات سوئیچینگ و .. را نیز در دسترس کاربران قرار می دهد. باتوجه به نیاز ها و محدودیت ها، شما می توانید از محصولات و سرویس های فورتینت استفاده کنید.

در کل این محصول  با ویژگی های خود می تواند به شما کمک کند، تا امنیت شبکه و سیستم های خود را ارتقا دهید .

فورتی گیت از سری محصولات امنیتی کمپانی فورتینت می باشد ، که با هزینه کم و مدیریت یکپارچه دارای امکاناتی همچون: مقابله با حملات در سطح شبکه ،دارای قابلیت فیلترینگ ، دارای آنتی اسپم قوی و امکان مدیریت شبکه با امنیت بسیار بالا را فراهم می کند.

مزایای استفاده و خریدفورتی گیت چیست

  • مقرون به صرفه و امنیت بالا
  • سازگاری بسیار بالا با انواع مختلف isp ها و سایر تجهیزات امنیتی
  • کنترل وای فای در شبکه
  • مقرون به صرفه به لحاظ مصرف انرژی و بالابودن سطح بازدهی
  • ویژگی های فورتی گیت چیست؟ قابلیت پشتیبانی از ویپ
  • دارای کنترلر بی سیم یکپارچه
  • ضدویروس و ضد بدافزار
  • دارای اپلیکیشن کنترل
  • قابلیت مسیر دهی در لایه 2 و 3

 

خرید فایروال ها ی فورتینت

شرکت جوین تک با کادری مجرب آماده ی ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید فایروال فورتی گیت ، فورتی وب ، فورتی آنالایزر و … می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید فایروال فورتینت می توانید با کارشناسان جوین تک در تماس 02166121471 باشید.